Zoo Tycoon 2 (2004)

Macintosh / Mobile / PC
Simulation

Ontwikkeld door Blue Fang en MacSoft
Uitgegeven door Microsoft

In Zoo Tycoon 2 ben jij verantwoordelijk voor het draaiende houden van een dierentuin. Je zult prijzen moeten bepalen, dieren moeten aanschaffen en gemotiveerd personeel zoeken, inhuren en tevreden houden. Bovendien kun je uiteraard ook je eigen dierentuin helemaal opbouwen, en je kan deze bekijken vanuit de ogen van je gasten dankzij de Zootopia-functie.

avatar van Jim Carrey
Deze vond ik echt stukke beter dan het eerste deel van Zoo Tycoon (niet dat die slecht was ofzo) maar deze is véél leuker als je het mij vraagt, ik heb er gewoon een plezerieger gevoel bij dus kortom : super geslaagd!

4.5*

avatar van Albus Dumbledore
een hele vooruitgang op de eerste Zoo Tycoon. De graphics zijn best goed, leuk dat je nu kunt inzoomen op de dieren. Jammer dat de graphics niet super zijn.

toch 4 sterren.

Een mooie game, waar je lang speelplezier aan beleeft. Tenminste, dan moet je wel wat uitbereidingspakketten erbij hebben, anders heb je maar een paar dieren.
Voor de rest is dit een prachtig spel voor jong en oud in een mooie 3D wereld. En Zoo Tycoon 2 is zeker een vooruitgang op z'n voorloper.

Jammer is dat je allemaal missies moet voltooien om wat vrij te spelen in het spel. Gelukkig heb ik nog wat cheats kunnen bemachtigen waarmee je alles kan bouwen wat je wilt.

4 sterren!

Zeer leuk spel moet ik zeggen en vooral zeer verslavend moet ik zeggen wel.
Leuk dat je alles zelf kunt doen en nog vrij leuke levels.
Vind het juist plezant om alles vrij te spelen in dit spel en cheaten nog thx dan is de fun er toch af in dit spel.
4 sterren

avatar van Dragonslayer
Leuk spel, een verbetering vergeleken met zoo tycoon 1. Toch ben je er snel mee uitgespeeld. Die bezoekersmodus is echt heel leuk. Wel raar is dat je door de dieren heen kunt lopen.

avatar van ps3me
Ontzettend verbetert ten opzichte van deel 1, alles werkt net wat beter en ziet er stukken mooier uit, dit is toch wel mijn favoriet!!

avatar van Dragonslayer
Een grote verbetering ten opzichte van zoo tycoon 1, de dieren zijn niet meer zo kieskeurig, het onderhouden van de hokken is makkelijker doordat je dat zelf kan doen en de mode met ongelimiteerd geld is leuk, maar toch begint het spel al snel te vervelen door weinig afwisseling enz dat is weer erg jammer.

avatar van bettafish14
erg leuk spel, het leukste is als je met weinig geld begint want dan moet je echt goede beslissingen nemen en je park stukje voor stukje opbouwen dus dat is wel leuk

avatar van andnino
Aan wat hier al gezegd is wil ik nog graag toevoegen dat het me erg stoort dat je maar een klein stuk kunt uitzoomen in dit spel. Je kunt zo veel minder makkelijk overzicht houden over je park dan in bijvoorbeeld Rollercoaster Tycoon, en het feit dat je geen minimap in beeld hebt (je moet apart een map aanklikken) helpt ook niet. 3*

avatar van bettafish14
speelde dit spel 1,5 jaar geleden ofzo nog op me oude desktoppie met 1 ram, dualcore het ging allemaal niet zo vlot, nu met me laptop heb ik geen last dus.

ik kon nu voor het eerst alles op high zetten dat maakt het spel ook gelijk wat leuker.
toch blijft dit spel altijd wat hebben erg leuk.

met die uitbreidingspaketten kan je veel dingen doen.
leuke dieren, helaas zien ze er niet allemaal even goed uit voornamelijk de olifant.........

maar dit is een spelletje wat zeker te doen is.