Age of Wonders III: Eternal Lords (2015)

PC / Macintosh
Strategy / RPG

Ontwikkeld door Triumph
Uitgegeven door Triumph

In deze tweede uitbreiding voor Age of Wonders III, staat de wereld aan de vooravond van een cataclysmische verandering. Twee nieuwe rassen hebben zich in de strijd gemengd, de Tigrans en de Frostlings, en daarmee is ook de eeuwenoude verboden magie van Necromancy teruggekeerd. Buiten de nieuwe rassen, klasse en campagne, zijn er ook nieuwe specialisaties, items, events en twaalf nieuwe maps.

avatar van Vivec
Briljante uitbreiding voor een reeds briljant spel. Twee nieuwe races, een nieuwe class, drie nieuwe specializations, Cosmic Events en een nieuwe Dwelling. Waar Golden Realms gewoon een zeer leuke toevoeging was, maakt Eternal Lords het een heel nieuwe game. De uitbreiding ging ook gepaard met een nieuwe patch (1.5) die meer diversiteit aan de rassen gaf en verschillende andere dingen ook nog verbeterde, zoals het diplomatiesysteem. Age of Wonders III is één van de beste games van de afgelopen jaren.

Momenteel is Eternal Lords #3 op de steam best seller list, na GTA V en Mortal Kombat X (die ook vandaag uitkwamen), beetje vreemd dat het hier zo weinig aandacht krijgt, en dat voor een spel van Nederlandse makelij!