LEGO Jurassic World (2015)

Nintendo 3DS / Nintendo Wii U / PC / PlayStation 3 / PlayStation 4 / PlayStation Vita / Xbox 360 / Xbox One / Nintendo Switch
Action / Platform
single player / multi player (verschilt per platform)

Ontwikkeld door Traveller's Tales
Uitgegeven door Warner Bros.

Herbeleef het verhaal uit Jurassic World in LEGO - alsmede dat van de eerste drie films: Jurassic Park, The Lost World: Jurassic Park en Jurassic Park III. Speel legendarische scene's uit deze vier films na, en ontdek alle geheimen die de twee eilanden uit de reeks, Isla Nublar en Isla Sorna, te bieden hebben.

Zou 't wat zijn.

Ik geloof dat dit antwoord voor alle lego games telt: vind je er 1 goed, vind je ze alle goed, behalve als je beu wordt van de honderste variant van hetzelfde spel.

SouthParkFan
Wil hem eigenlijk best graag hebben, maar is voor nu nog te duur. Misschien in de tussentijd de Telltale game van Jurassic Park halen.

Van de Lego games die ik heb gespeeld, nl Batman, Indiana Jones, Pirates of the Carribean, StarWars, Marvel Super Heroes, vind ik dit de beste tot nu toe.

Toegegeven, ik heb een zwak voor Jurassic Park (en Lego) en kan de meeste films wel dromen. Deze game is ook de 1e Lego game waar ik nauwelijks tot geen frustratie/glitches/freezes ervaar. Loopt soepel en speelt erg leuk. De 4 films zijn verdeeld over 20 herkenbare en soms komische levels + wat bonus levels. Uiteraard ook weer een shitload aan collectibles .
Muziek van de films is ook 1 op 1 overgenomen zo lijkt het + alle karakters die je maar kan verzinnen. Uiteraard kan je ook vaak genoeg zelf spelen als 1 van de Dino's en hebben ze allemaal zo hun eigen skills.

Prima game! Zelfs deel 3 is hier leuk.

avatar van esteban
Jurassic Park is mijn Star Wars. Dat is een poging om uit te leggen hoe belangrijk die film voor mij was en welke impact hij nagelaten heeft. Jurassic World vond ik relatief genietbaar, zonder meer. Dit spel wou ik absoluut uitproberen. De nostalgie alleen al. Op basis van de (uitgebreide) demo, moet ik concluderen dat het voor mij teveel op alle andere LEGO-games lijkt. Die zijn doorgaans steeds hetzelfde. Kleine repetitieve opdrachtjes oplossen om vooruit te kunnen. Wie daar veel plezier aan heeft, zal absoluut genieten van deze game. En het is goed gemaakt, daarover geen twijfel. Alleen begint het mij persoonlijk snel te vervelen. Dat was ook al zo bij Indiana Jones en enkele andere varianten. Ik had gehoopt op actie. Veel meer actie. Ik wil met de jeeps rondrijden, wegrennen voor dino's, dino's vangen, als dino's op mensen jagen. Voor mij is het nog steeds wachten op een goede Jurassic Game die zoiets te bieden heeft ...

esteban schreef:
Op basis van de (uitgebreide) demo

Je hebt alleen de demo gespeeld? Geeft op zich een prima beeld van de game, maar om dan al een waardering te geven voor de volledige game gaat misschien wat ver.

En:

esteban schreef:
Ik wil met de jeeps rondrijden,

LEGO Jurassic World Raptor Car Chase Scene - YouTube
LEGO Jurassic World - All 35 Playable Vehicles Unlocked | Free Roam Gameplay (PC) [HD] - YouTube

wegrennen voor dino's,

LEGO Jurassic World - All Bonus Levels (Dinosaurs Chases) (PC HD) [1080p] - YouTube
LEGO Jurassic World - All Dinosaur Chase Sequences (Indominus Rex, T. Rex, etc) - YouTube
LEGO Jurassic World Indominus Rex Chase Scene - YouTube

dino's vangen,

LEGO Jurassic World - All Dinosaurs Bosses Fights [HD] - YouTube

esteban schreef:
als dino's op mensen jagen.

LEGO Jurassic World - Indominus Rex Free Roam Gameplay - YouTube (sort of)

Zit volgens mij meer in deze game dan je in eerste instantie denkt.

avatar van esteban
Die filmpjes had ik ook al gezien. Het is niet meteen wat ik bedoelde, maar ik begrijp jouw punt uiteraard. Mijn opsomming had ter verduidelijking aangevuld moeten worden met "... in een meer realistische en bovenal veel vrijere omgeving." Dat is de JP-game waar ik op hoop. Ik kan dit uiteraard deze game niet verwijten, LEGO doet wat LEGO doet. Alleen zijn die games iets minder mijn ding, het blijft te beperkend en ik ben geen fan van die constante mini-opdrachtjes.

avatar van Autobahn
Zeker geen slechte game en heb me er behoorlijk mee vermaakt, alleen werd het op een gegeven moment behoorlijk saai. Ik miste de acties, zoals andere lego spellen (star wars, Indiana Jones) dat meer hebben. Het rondlopen als een dinosaurus was overigens wel vet!