YIIK: A Postmodern RPG (2019)

Nintendo Wii U / PC / PlayStation 4 / PlayStation Vita / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Ackk
Uitgegeven door Ysbryd en Limited Run

Wanneer de recent geslaagde Alex Eggleston naar zijn oude thuis terugkeert, zal hij ontdekken dat zijn volwassen leven vol zit met mysterie, vreemde vrienden van het internet, en vreemde alternatieve werelden. Als Alex zul je door dit postmoderne wonderland moeten reizen, terwijl je monsters verslaat, puzzels oplost, katten, ladders en langspeelplaten gooit en panda's laat vallen.