Red Orchestra: Ostfront 41-45 (2006)

Ontwikkeld door Tripwire
Uitgegeven door 1C, Tripwire, Bold en Avanquest

Vecht mee in het oorlogstheater dat de wereld voorgoed veranderde. Strijd met je kameraden in een van de meest ongastvrije omgevingen van het Oostelijk Front in Red Orchestra 41-45. Deze game plaatst je midden in de first-person multi-player actie, met zeer intensieve gevechten. Je kunt spelen als infanterie, gebruik makend van een varieteit aan infanterie wapens, of beman een van de vele gepantserde voertuigen uit de game, van semi-rups voertuigen tot en met de fameuze zware Duitse en Sovjet tanks. Je kunt de vijand bestoken met alles van bajonet tot en met het massieve 122 mm kanon op de Sovjet IS-2. En als dat niet genoeg is, vind dan een officier met een radio en roep om artillerie beschietingen om de vijand uit de verdedigende stellingen los te weken.