Grow Home (2015)

PC / PlayStation 4
Platform / Adventure

Ontwikkeld door Reflections
Uitgegeven door Ubisoft

BUD is een robot die op een missie is om zijn thuisplaneet te redden. Dit doe je door de zaden van een grote buitenaardse plant te oogsten. Laat deze plant groeien en gebruik je unieke klimvaardigheden om hogere grond te bereiken. Ontdek zodoende de zwevende eilanden die gekenmerkt worden door hun vreemde natuur.

Ben nu 2 uurtjes onderweg. Grappig tijd verdrijf, maar eigenlijk echt een onzinnige game.

Het is wel heel erg simpel, erg minimalistisch, en daardoor erg saai. Er gebeurt echt helemaal niets in de wereld, beetje zoeken naar kristallen, planten laten groeien.

Door de trophies heb je nog een 'doel' voor de rest is volgens mij alles optioneel. En kan je in een ruk door naar je spaceshuttle.

dusver 2*