RIDE (2015)

PC / PlayStation 3 / PlayStation 4 / Xbox 360 / Xbox One
Racing

Ontwikkeld door Milestone
Uitgegeven door Milestone

Neem deel aan motorraces in diverse klassen op één van de vijftien beschikbare circuits. Het spel telt zeven spelmodi: World Tour, Single Race, Championship, Time Trial, Track Day Challange, Drag Race en Endurance. Daarnaast kun je hot-seat racen tegen een vriend, of het online opnemen tegen maximaal elf andere spelers.

avatar van Waackx
Eerste motorrace game die uitkwam op de Xbox One en de PS4 begreep ik.
Niet zo moeilijk als MotoGP maar toch af en toe behoorlijk pittig.
Ookal vind ik de A.I. van je tegenstanders behoorlijk wisselend.
Heel veel motoren om te kopen en heel veel upgrades voor je motor zijn er beschikbaar.
Bovendien vind ik de graphics behoorlijk meevallen voor zo'n oude game en ik vind de omgeving best gedetailleerd.
Maar door het zeer geringe aantal van circuits (15) heb ik het na een weekje wel gezien.