Brain Age: Concentration Training (2012)

Alternatieve titels: Dr Kawashima's Devilish Brain Training: Can You Stay Focused? | Dr. Kawashima’s Duivelse Brain Training: Kun jij je blijven concentreren?

Nintendo 3DS
Puzzle

Ontwikkeld door Nintendo

Duivelse Brain Training is ontwikkeld in samenwerking met hersenwetenschapper Dr. Ryuta Kawashima. Deze nieuwe titel traint je brein met pittige oefeningen die de nadruk leggen op het stimuleren van je concentratievermogen en werkgeheugen - een belangrijke hersenfunctie die zorgt voor tijdelijke opslag van bewerkbare informatie. Het is de bedoeling om enkele weken achter elkaar elke dag een paar minuten aan de oefeningen te besteden. Eventuele vorderingen in je concentratievermogen worden duidelijk in beeld gebracht.

SouthParkFan
Ik kan niet wachten tot hij uit is!