Rise of the Tomb Raider (2015)

Xbox 360 / Xbox One / PC / PlayStation 4

Ontwikkeld door Crystal Dynamics
Uitgegeven door Microsoft en Square Enix

In haar eerste avontuur werd Lara Croft een ware overlever, waarbij ze een glimp van een diepere, geheimzinnige wereld opving. In dit hoofdstuk van haar reis moet Lara al haar overlevingskunsten en slimmigheidjes gebruiken, nieuwe vrienden leren vertrouwen en uiteindelijk haar lot als Tomb Raider aanvaarden.

avatar van horizon
Baba Yaga was leuk!
Met koptelefoon in het donker was vooral dat trippy stukje erg sterk gedaan. Leuke toegevoegde DLC dit!

Rise of the Tomb Raider : 20 years celebration
Nu voor 11,99€ op de store tot 7 februari.
Kopen ?

Maurice40 schreef:
Rise of the Tomb Raider : 20 years celebration
Nu voor 11,99€ op de store tot 7 februari.
Kopen ?

Zegt de score hier op deze pagina je niet genoeg?

Ja, kopen. Een van de beste actie-adventures van dit decennium.

Ok , ja zegt eigenlijk al genoeg en voor dat geld kan ik het niet liggen laten

Zo is betaald, ben benieuwd