Rise of the Tomb Raider (2015)

Xbox 360 / Xbox One / PC / PlayStation 4

Ontwikkeld door Crystal Dynamics
Uitgegeven door Microsoft en Square Enix

In haar eerste avontuur werd Lara Croft een ware overlever, waarbij ze een glimp van een diepere, geheimzinnige wereld opving. In dit hoofdstuk van haar reis moet Lara al haar overlevingskunsten en slimmigheidjes gebruiken, nieuwe vrienden leren vertrouwen en uiteindelijk haar lot als Tomb Raider aanvaarden.

avatar van horizon
Baba Yaga was leuk!
Met koptelefoon in het donker was vooral dat trippy stukje erg sterk gedaan. Leuke toegevoegde DLC dit!

Rise of the Tomb Raider : 20 years celebration
Nu voor 11,99€ op de store tot 7 februari.
Kopen ? ?

Maurice40 schreef:
Rise of the Tomb Raider : 20 years celebration
Nu voor 11,99€ op de store tot 7 februari.
Kopen ? ?

Zegt de score hier op deze pagina je niet genoeg?

Ja, kopen. Een van de beste actie-adventures van dit decennium.

Ok , ja zegt eigenlijk al genoeg en voor dat geld kan ik het niet liggen laten ?

Zo is betaald, ben benieuwd ?

avatar van horizon
.... Dus. Na aanleiding van de decennium top lijsten deze Tomb Raider nog eens opgestart...

... Heb ik nog een crypte te spelen!

Leuk!

avatar van andnino
Ik had me met deel 1 prima vermaakt, en dit zet in veel opzichten de trend voort. Toch haak ik af op de combatsituaties. Ik verwachtte de stealth-gameplay van deel 1, en zette hem daarom op een hoge moeilijkheidsgraad, maar hier word je regelmatig simpelweg in een gevecht geplaatst. Bovendien forceert de game heel erg het gebruik van explosieven, en op de hogere moeilijkheidsgraden dood je hier continu jezelf mee. Bederft aanzienlijk mijn plezier... Misschien speel ik hem nog verder op een lagere, gewoon voor het verhaal.