Woah Dave! (2014)

Android / Apple iOS / Macintosh / Nintendo 3DS / PC / PlayStation 4 / PlayStation Vita
single player / multi player (verschilt per platform)

Ontwikkeld door MiniVisions
Uitgegeven door Choice Provisions

Help onze held, Dave Lonuts, om een buitenaardse invasie te overleven. En doe je ondertussen te goed aan blinkende muntjes. Smijt met eieren, skullbombs en explosieve blokken om in leven te blijven, en een zo hoog mogelijke score te behalen.

avatar van Marcellussss
Van de studio die we eerder kenden als Gaijin (van de BIT.TRIP serie). Sinds vandaag gratis op PS+, maar wordt niet door Sony gepromoot om één of andere reden. Net zoals de BIT.TRIP games is dit best een leuk retro arcade game om even snel tussen de grotere titels door te spelen, of om even snel op te starten voordat je weg moet of op de vrouw moet wachten. Erg uitdagend ook; zeker niet iets voor de mensen die van een rustige en eenvoudige game houden. Zelf nog niet verder gekomen dan $2.26.

Ik heb deze dacht ik een paar maanden geleden gratis via PS+ gedownload op de PSVita, idd leuk voor af en toe tussendoor, maar in die categorie vind het eveneens eens gratis gegeven Titan Attacks of de PS4 beter. Ik denk niet dat ik zelfs aan 2$ geraakt ben.