Godzilla: The Game (2015)

PlayStation 3 / PlayStation 4

Ontwikkeld door Bandai Namco
Uitgegeven door Bandai Namco

Creeër chaos in meer dan twintig levels in verschillende spelmodi. In Destruction mode dien je zoveel mogelijk schade aan te richten en vooraf aangeduide doelen te vernietigen. Een onophoudelijke wave aan militaire strijdkrachten zullen je pogen af te stoppen. Enkele levels eindigen in een bossfight. In de King of the Monsters -modus dien je het in zes rondes op te nemen tegen verschillende monsters, zoals Mothra en Super X. De meest krachtige monsters, waaronder King Ghidorah en Gigan, zul je in de laatste rondes treffen.

avatar van dutchtuga
Zo, wat een slechte trailer zeg. Dit lijkt wel een PS1 game.

Ziet er wel behoorlijk geestdodend uit ja.

Ga ik liever even een stukje fietsen.

Nee. Ik snap het ook niet. Je zou toch denken van iets waar GODZILLA op staat dat er kwaliteit wordt afgeleverd zoals oa de films, comics of eerdere games waar de superlatieven vaak te kort schieten. En dan dit...

SouthParkFan
Confusie schreef:
Ziet er wel behoorlijk geestdodend uit ja.

Ga ik liever even een stukje fietsen.

Pro Cycling Manager 2009 (2009)

De trailer maakt mij ergens dan ook wel weer heel nieuwsgierig. Kan mij namelijk niet voorstellen dat de game zo afgeraffeld aan doet. Hoewel de recensies maken de game ook met de grond gelijk.

Godzilla (PS4) Angry Review - YouTube

Dit geeft wel een vrij helder beeld denk ik.

Zij het wat aan de lange kant.

Meer van deze game zal je in ieder geval niet nodig hebben.

Fascinerende release.

Zoals ik het begrijp, crappy controls en extreem repetitief. Hele game draait voornamelijk om het slopen van zogenaamde 'generators'.

Dat dit anno nu nog mogelijk is.

Vraag me af wat er door die mensen heen gaat op het moment dat ze dit ontwikkelen en vervolgens serieus op de markt brengen.

Lijkt me niet dat er daadwerkelijk enige illusie heeft kunnen bestaan dat hier een waardig product zou zijn neergezet.

Vooral straf dat ze zo een goede IP zo maar verprutsen. Qualiteitscontrole moet ver zoeken geweest zijn. En als de opzet was: "zo trashy mogelijk" hadden ze er nog altijd betere game-play elementen kunnen instoppen. Een gemiste kans.