Operation Abyss: New Tokyo Legacy (2014)

Alternatieve titel: Tokyo Shinseiroku: Operation Abyss

PlayStation Vita

Ontwikkeld door Experience
Uitgegeven door Nippon Ichi en 5pb.

Deze sci-fi dungeon crawler speelt zich af in het Tokyo van de toekomst. Hierin staat de stad onder constante dreiging van genetisch gemanipuleerde monsters. Als reactie hierop richt de regering een groep op genaamd "The Code Physics Agency", welke het mysterieuze fenomeen moeten onderzoeken. Als lid van Squad X - onderdeel van The Code Physics Agency - dien je gevaarlijke monsters op te sporen, en deze uit te schakelen.

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Grovonion - over verassings releases voor de Vita gesproken: Operation Abyss: New Tokyo Legacy coming west in spring 2015. Retail confirmed.

Van dit spel had ik wel nog nooit gehoord, maar ik lees dungeon-crawler en ben verkocht, erg cool!