Best of Arcade Games (2014)

Nintendo 3DS / PlayStation Vita / PlayStation 3
Puzzle / Action

Ontwikkeld door Eko
Uitgegeven door Bigben

Verzameling van vier 'game-klassiekers'. Brick Breaker geïnspireerd op BreakOut, waarbij je met een balletje alle blokjes op het scherm moet wegspelen. Bubble Busters is een op Puzzle Bobble geïnspireerde game. Tetraminos is een Tetris-kloon. En in Air Hockey dien je puck in het doel van de tegenstander te krijgen om punten te verdienen.

avatar van Duke Nukem
Vier leuke games die gebaseerd zijn op klassiekers. Vooral de air hockey is leuk. Ook Bubble Busters, de zoveelste kloon waarbij je met een balletje andere balletjes van dezelfde kleur moet laten barsten, is goed vormgegeven. Alleen vind ik dat de cursor (of het pijltje) te traag draait, waardoor je niet heel snel kunt spelen. Bij Brick Breaker heb ik diezelfde klacht. Tetraminos is wel leuk, maar bijlange niet zo goed als de originele Tetris game.