Killing Floor 2 (2016)

PC / PlayStation 4 / Xbox One

Ontwikkeld door Tripwire
Uitgegeven door Tripwire

Deze coöperatieve zombie / monster shooter is het vervolg op de cult-game Killing Floor. Gebruik vele verschillende wapens, van katana's tot automatische shotguns. En neem het op tegen vele verschillende zombies. Word niet overmeesterd en ga door tot het bittere einde.

Oo en het filmpje doet het niet crew!.

banjo schreef:
Oo en het filmpje doet het niet crew!.

Fixed

'Ik speel toch nooit online' roep ik nou al jaren. (nou buiten al die CCG's - Heartstone en Elder Scrolls Online met name) Toch weet Killing Floor 2 me sinds begin deze week aardig te boeien. De opzet is simplistisch - je wordt op een map gegooid met een aantal andere gamers waarna je wave na wave zombies (hier Zed's) uitmoord om het daarna op te nemen tegen een boss, terwijl je intussen je perk (of class) omhoog levelled. Toch werkt het uitstekend voor mij - geen teamspeak of gemekker van een hoop infantiele zeikerds, niet al te veel boe of ba, uiterst aardige graphics en prima geluid en controls. Ik speel het niet iedere dag maar betrap me toch erop dat ik regelmatig een potje opstart en intussen alweer een 5 uurtjes op de teller heb staan.

Leuk dus. Smaakt naar meer. Misschien toch eens door mijn collectie gaan en al die andere games die ik nooit zou online spelen eens een keertje in multiplayer testen. Als ik deze beu ben in ieder geval. Wordt ik misschien toch nog ooit een online gamer.