Medal of Honor: Spearhead (2002)

Macintosh / PC
single player / online

Ontwikkeld door 2015

Dit uitbreidingspakket voor Medal of Honor Allied Assault is een toevoeging in de Medal of Honor serie. Je speelt hier de rol van Sgt. Jack Barnes terwijl hij moet zien te overleven in de laatste maanden van de Tweede Wereldoorlog. Spearhead voegt 9 grote single-player levels toe en 12 multi-player levels die allemaal compleet volbeladen zitten met nieuwe wapens, zoals de Lee Enfields, Stenguns en Nagant revolvers. Bovendien kun je in de huid kruipen van nieuwe soldaten zoals de Britten en de Russen.

avatar van Tsjo-Wi
Leuk expansion pack met een hele mooie en spectaculaire singleplayer. Multiplayer vind ik iets minder dan de gewone Mohaa, vind de nieuwe maps en wapens niet zo heel vet, dus ben altijd gewoon Mohaa blijven spelen.

Helaas alleen de mutiplayerdemo van gespeeld, die smaakte naar meer. Toffe nieuwe wapens en het zag er weer prachtig uit. Ik wacht nog steeds tot MOHAA met deze uitbreiding in de winkel komt te liggen voor een euro of 10.

avatar van gemaster
Dit was vooral met de multiplayer leuk, omdat je nu rookbommen had. Erg geinig om overal van die bommetjes te gooien zodat iedereen gedesoriënteerd raakte.

avatar van Timmy757
Ik vond deze online eigenlijk best wel ruk, 3*.

avatar van MrDrx
Speel al sinds het uitkwam en alle uitbreidings pakketten heb ik ook binnen. Mocht iemand mij zien: melden!. nickname: Mr.Drx meestal in FFA & TDM. Toffe spel natuurlijk, beter dan Allied Assault dankzij alle extra's zoals wapens, smoke bommen, veel mooier en leukere mappen, enzovoort

online is dit spel zeer zenuwslopend hoor, als je een eigen room aanmaakt waar alleen vrienden inkunnen is het gewoonweg fantastisch om te spelen, zeer goeie graphics en prachtige deuntjes...

Ga deze weer eens spelen...heb net Allied assault uitgespeeld (4de keer).
Ga nu voor de 2de keer deze doen, blijft leuk vooral spellen die zich afspelen in de sneeuw.
Hij staat nog vaag in mijn geheugen maar toch van wat ik nog weet 4,5*!!

Beste gameplay en online shooting game ooit. Levels waren geniaal en bij deze game ging iemand nog dood als je kruisje op iemand z'n hoofd stond. Kun je tegenwoordig niet meer echt zeggen met al dat bloed en gebibber in je beeld. Dikke 5* voor deze klassieker.

Tsjo-Wi schreef:

Maps en wapens waren inderdaad geen goede toevoeging. De gameplay was wel veel beter maar dat kan ook zijn omdat ik spearhead meer gespeeld heb dan de orginele mohaa.

avatar van PebeVai
Goeie singleplayer maar multiplayer iets minder..

Leuke wapens, goeie levels..

ook verdient een 4..(:

avatar van Bla
Bla
Jarenlang online gespeeld op redelijk hoog niveau voor zover je dat zo kunt noemen op het internet. Nickname was altijd willis.