Stealth Inc. 2: A Game of Clones (2014)

Nintendo Wii U / Xbox One / PC / PlayStation 3 / PlayStation 4 / PlayStation Vita
Platform

Ontwikkeld door Curve
Uitgegeven door Curve Digital

Stealth Inc. 2: A Game of Clones is het vervolg op de eerste Stealth Inc. waar je een kloon bestuurt die vooral ongezien en ongehoord te werk gaat. Het verschil met dit vervolg is dat het niet meer zo lineair is. Qua level design is dit een "Metroidvania" waarbij alle levels onderdeel zijn van één samenhangend geheel. Daarnaast is er een 2-player co-op toegevoegd, waarbij de tweede speler de Wii U Gamepad kan gebruiken om omgevingen te manipuleren en om de eerste speler van schaduwen en andere verstopplekken te voorzien.