Nibbles (1991)

Ontwikkeld door Microsoft
Uitgegeven door Microsoft

Nibbles is een "Snake"-variant die oorspronkelijk geschreven is als demonstratie van de programmeertaal van QBasic. Zodoende werd het meegeleverd met MS-DOS 5 en verschillende Windows-versies. Het spel is een combinatie van de spellen "Hustle" uit 1974 en "Nibbler" uit 1984, waarbij je een virtuele slang bestuurt om cijfers op te pikken. Kijk wel uit voor muren, en voor je eigen staart die behoorlijk lang kan worden na een aantal cijfers.

avatar van Pellie
verslavend......!!!

gerwinf
Nibbles! DIe speelde ik altijd in Fasttracker 2.09

avatar van tovenaar
Ik speelde Nibbles ook alleen maar in Fasttracker . "Hope you did some good!" Gave tijd, tussen tracks door wat nibblen.