Chip 'n Dale Rescue Rangers 2 (1993)

Nintendo Entertainment System / PC / PlayStation 4 / Xbox One

Ontwikkeld door Capcom
Uitgegeven door Capcom

Opnieuw moeten de Rescue Rangers het opnemen tegen Fatcat die uit de gevangenis is ontsnapt en op het punt staat de Pharaoh's urn te openen en de krachten uit de urn te halen. Samen met Monterey Jack, Gadget en Zipper moeten Chip en Dale hem zien te stoppen.

avatar van Pellie
Deze game speelde ik direct de eerste maal dat ik 'm speelde uit. Dezelfde fijne besturing als uit het vorige deel. Makkelijke levels en eindbazen die met een eenvoudig trucje zijn uit te schakelen.

Helaas niets vernieuwends, maar weer even lekker om wat nieuwe levels te hebben gespeeld.

avatar van kArIzMa_TuRk
inderdaad! niets nieuws onder de zon, maar toch leuk!

Heel veel gespeeld, lachen joh!

Beetje platformgameplay, beetje appels gooien, beetje springen.

Goed mee vermaakt, was dan ook altijd fan van de tekenfilmserie.

Ik heb dit spel vroeger echt tévaak gespeeld, echt geweldig.
Niet vernieuwend misschien, maar omdat het toendertijd echt één van m'n favorieten was, een 4,0

avatar van glimlicht
Hele fijne platformer die misschien iets te makkelijk is. Met z'n 2en is het echter een stuk lastiger omdat de ander vaak in de weg loopt. Erg jammer.. want het had supergoed kunnen werken.
Ben benieuwd naar het eerste deel, die schijnt nog leuker te zijn ^^

*3,5