Stranger of Sword City (2014)

Alternatieve titels: Tsurugi no Machi no Ihoujin: Shiro no Oukyuu | Ken no Machi no Ihoujin: Kuro no Kyuuden

PC / PlayStation Vita / Xbox 360 / Xbox One

Ontwikkeld door Experience
Uitgegeven door Experience en Nippon Ichi

Het vliegtuig waar je in zit raakt plots in de problemen en verdwijnt van de radar. Er worden geen brokstukken gevonden en de oorzaak van het ongeluk blijft een mysterie. Alle inzittenden worden dood verklaard. Maar de werkelijk is anders... Na de crash ontwaak je in een mystieke wereld, genaamd Escalio. Daar word je onthaald als de uitverkorene, beter bekend als "The Stranger of Sword City". Een veelvoud aan monsters en gevaarlijke dungeons zullen je pad kruisen, in je zoektocht naar een antwoord.

Komt volgend jaar in een westerse versie op de markt, yiepie.

Meer Experience dungeon crawlers is altijd goed nieuws. Krijgt overigens ook een limited edition in de VS. Wel weer NIS store exclusive.