Alone in the Dark: Illumination (2014)

online

Ontwikkeld door Pure FPS
Uitgegeven door Atari

Reis af naar de verlaten stad Lorwitch, Virginia. Ooit betrof het een bruisende, industriële stad met veel activiteit rondom de lokale mijnen. Een vloedgolf maakte een einde aan deze tijden en lieten de mijnen onderlopen. Kort daarop volgde een complete evacuatie, waarna de stad leeg en verloren achter bleef. In de jaren die volgden werd de stad vergeten. De oorzaak van het ongeluk is tot op de dag van vandaag een mysterie. Verhalen doen wel de ronde, zo zouden er bovennatuurlijke krachten zijn onder de naam The Darkness, zich uitend in donkere mist, wezens en andere verschijningen.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.