Star Wars: Republic Commando (2005)

Mobile / Nintendo Switch / PC / PlayStation 4 / Xbox / Xbox One
Shooter / Action

Ontwikkeld door LucasArts
Uitgegeven door LucasArts en Activision

Er is chaos in de republiek. Als leider van een elite squad van de Republic Commandos, is het jouw missie om te infiltreren, domineren en uiteindelijk de vijand te vernietigen. Jouw team volgt je orders. Werk samen als een team, jij bent hun leider, je squad is je wapen.

avatar van davidov
Opzich zeer vermakelijke game. Erg tof om met wat storm troopers door zo'n oorlog te lopen en ze commando's te moeten geven. Heel sfeervol en behoorlijk mooi.... enige nadeel? na een tijdje begint het routine te worden. Ieder level is een herhaling van de vorige, er komen drones, veel drones aan en die moet je allemaal afslachten. en nog een keer. en nog een keer.

Een spel waar dus meer in had gezeten. 3.5* voor wat wel goed te pruimen was.

kevin13
echt een van mijn favoriete games

het is heel leuk om bevelen te geven, de wapens zijn tegenover star wars battlefront veel cooler ! ook de levels zjin cooler maar ook veel moeilijker.
de tegenstanders, zoals de Super battle droid zijn zeer moeilijk.
dus mijn favoriete star wars game en een plaatsje in mijn top 10 die er binnenkort aankomt

avatar van welleweirdo
Vet spel! Net gekocht voor een prikkie en ik ben er zeer over te spreken. Toppertje!

kevin13
kevin13 schreef:
echt een van mijn favoriete games

de tegenstanders, zoals de Super battle droid zijn zeer moeilijk.

en ook online heel leuk

echt mijn favoriete game

avatar van larsgamer
Goed spel! Coole wapens, veel cheats, goede graphics. Kan op sommige momenten best moelijk zijn, bijv. als je maat 1minuut lang aan een knop zit te draaien terwijl jij hem moet verdegen tegen 10 super battle droids.Maar het nadeel is dat na een stuk of 10 levels het een beetje saai en eentonig word. Steeds weer dat schieten...

larsgamer schreef:

was idd een van de nadelen van dit spel, had het ook dus ben ik alleen nog maar online gaan spelen met vrienden enz, en is ook veel leuker dan.

avatar van Starmaster501
Alleen online is hij wel leuk. Single player vond ik wel bagger...

Dit is zeker een leuk spel. De online modus zijn zeer cool. De single player kan na een tijdje gaan vervelen. Maar meestal ga ik altijd online.

Beeld: 4*
Geluid: 4*
Gameplay: 4,5*
Langetermijn: 5*

Eindbeoordeling: 4,38* (afgerond 4,5*)

Dit spel is toch wel een van de beste shooters die ik ooit heb gedaan. De singleplayer is leuk en goed bedacht (wie had het gedacht, een stel super commando's!). De characters zijn mooi gemaakt. De droids zien er bijvoorbeeld mooi uit, maar ook de Trandosians zijn mooi maar tegelijk ook best creepy. De singleplayer is alleen wat kort en verveeld daardoor snel. Ook is het einde wat tegenvallend.... De multiplayer is echt fantastisch. Het is echt leuk om gewoon een kamer of platvorm binnen te stormen en er als een gek op los te schieten! Of je gaat gewoon sneaky doen en ze stiekem in hun rug meppen. Echt geweldig. Hé wat is dat? Sorry moet afhaken er komt een Trandosian aan! May the Force be with you all!

Even voor iedereen kijk niet meer naar mijn berichten met die sterren ok? Heb je niks aan en wilde wat anders proberen werd niks dus klaar.

duidelijk de beste game ooit gemaakt door multiplayer

avatar van davidov
hpdw schreef:
duidelijk de beste game ooit gemaakt door multiplayer

Zeg dan ook waarom het voor jou duidelijk is, want ik zie het niet. Het enige wat ik nu zie is een "fanboy" die het spel de hemel in prijst maar daar niet eens een reden of argument voor heeft.

Nu ben ik alleen maar eerder overtuigd dat het spel helemaal niet zo leuk is online en dat er nog veel betere voorbeelden te vinden zijn waar men veel leuker en vernieuwender omgaat met multiplayer of co-op. (L4D, UT, Day Of Defeat).

Nee erg lang heeft dit spel me niet kunnen boeien. Ik heb me best goed vermaakt gedurende de single player, maar na het uitspelen heb ik het hooguit nog een half uurtje gespeeld. Jammer want ik vond het idee wel erg tof.

davidov schreef:

ja sorry david maar ik had de tijd er niet voor genomen en die heb ik nu ook niet egt maar het komt erop neer dat de mutiplayer zo verslavend is omdat hij zo simpel in elkaar steekt. En het is heel overzichtelijk, als je het veel speelt (de multiplayer dan) dan kom je er vanzelf achter. en hoe beter je bent hoe leuker het is. het sompele is eigenlijk wat het spel zo leuk maakt

Ik kom mischien met mijn acties in dit spel op youtube . Iemand had vanmiddag gefilmd . Dus mischien zien jullie mij nog terug op youtube als ik dit aan het doen ben .

buigen

hpdw schreef:
buigen

Echt wel

Hele puike game, speel hen met veel plezier.
De missie zijn best wel vrij pittig..vooral het reviven van je squadmembers komt altijd ongelegen en dan kom ik bij het eerste minpunt.
Zijn alle leden van je squad ko...moet jij alleen verder vechten, dat betekend, een paar vijanden omleggen...je health weer opladen en terug naar de plek om verder te knokken, dan weer opladen en terug...maakt het vrij ééntonig op die manier, want als je je leden probeeert te reviven ga je geheid dood, zeker in die missie tegen de lizzards, drones en 4 turrets aan het plafond. Wat heb ik me daar kapot gevloekt en geërgerd.
Oook de vijanden tot noe toe zijn steeds hetzelfde, is ook wel jammer.
Maar voor de rest is het een leuke tactische game, ondanks die minpunten wil je wel steeds verder komen en gaat die niet vervelen.
Ook de star wars elementen zijn goed aanwezig en is het eens leuk om de strijd door de ogen van een trooper te beleven..in plaats van telkens maar weer een Jedi!!

+punten
Leuke pittige Star Wars shooter
Het tatische gedeelte is ook puik gevormd
Het sfeertje van Star Wars is weer heerlijk, nu als een trooper.
De wapens zijn ook origineel en goed vormgegeven
De gameplay is van een goed niveau

-punten
Vijanden steeds hetzelfde
Reviven van squadmembers in een hevige battle is frustrerend
Ook de wegen die je loopt in de game zijn soms een klein beetje saai

Maar deze valt goed te gamen en lekker knallen kom je hier niet te kort. Cijfer 4,0*!!

Hé Gamelord heb je al eens ooit online gespeeld? Kan ik je aanbevelen is echt vet .

Heb geen XBOX-live speel wel eens een pc-game op het net...maar het meeste ben ik toch online bezig met GW..alle 4 de delen doorelkaar.

Oké dat kan.

ben hem nu aan het downloaden en ga hem straks gamen!

Zeker doen Jelle! En zou toch is online gaan als ik jou was .

Bedoel je mij kevin15...

Ik ben zeker wel eens gamendonline, Zoals ik al aangaf...Gw, 1,2,3 & Eye of the Nord, Sof double helix en af en toe F.e.a.r. ,maar dan wel het eerste deel

avatar van WeZet
Doorsnee shooter in het geweldige Star Wars universum. Ben er (helaas?) nu pas aan begonnen maar kan het dus wel @ max settings spelen. Graphics ogen vandaag de dag nog wel redelijk, maar waren ook toen niet top-of-the-bill.

Eindelijk hij doet het weer op de pc! Ik kan eindelijk weer een shooter doen waar skill voor nodig is.

avatar van Feyenoord100jaar
DarthSolidKevin schreef:

Haha ik weet hoe het komt

DarthSolidKevin schreef:

Maar Jelle jij had hem toch gedownload? Heb jij hem nog niet gedaan?