Warcraft III: Reign of Chaos (2002)

Alternatieve titel: Warcraft 3

PC / Macintosh
Strategy

Ontwikkeld door Blizzard
Uitgegeven door Sierra, Capcom en Blizzard

Na ontvangst van een alarmerende waarschuwing van een mysterieuze profeet, moet Thrall, oorlogsaanvoerder van de Orcs, zijn krijgers leiden naar een nieuw vreemd land. Dit gaat gepaard met conflicten tussen Orcs, Humans, Night Elves en Undead en een nog gevaarlijkere vijand; The Burning Legion.

N811 schreef:
tijd voor warcraft 4

Het is al heel lang tijd voor warcraft 4

avatar van N811
JustMike schreef:

Het is al heel lang tijd voor warcraft 4
Ik denk dat blizzard wel een manier verzint dat die er wel zou komen. Ik hoop het teminste. Eerst 2 starcraft uitbreidingen en daarna gaan ze hopelijk werken aan warcraft 4. Ik vraag me af wat ze zullen doen want ik kan niet geloven dat ze wow laten uitsterven want de wow fans zijn ook wel geboeid in een warcraft 4. Miss kunnen ze het verhaal van wow in warcraft 4 gebruiken, ik vind het prima.

Iemand die uberhaupt uitkijkt naar het hele Warcraft 3 Reforged gebeuren? Het hele Blizzcon was dit jaar vrij rampzalig maar ik moet zeggen dat deze uh...reskin / remake van wat toch nog altijd een van de betere Fantasy RTS games blijft toch wel erg cool uitziet. Getuige bvb deze vergelijking tussen origineel en Reforged..

avatar van JacoBaco
Sinner schreef:
Dat was niet echt een succes hè? Erg jammer, want WC3 is fantastisch. WarCraft 3 Reforged - The Worst Remaster Ever Made - YouTube

Fans zijn ook bezig met een Warcraft 2 remaster genaamd Chronicles of the Second War. De eerste 4 missies zijn inmiddels te spelen. Als ik eerlijk ben vind ik Warcraft II beter dan welke Command & Conquer game dan ook.

JacoBaco schreef:
Dat was niet echt een succes hè?

Niet bepaald nee. Ze zijn hier behoorlijk de mist ingegaan. Hoewel ik het niet meer gevolgd heb en ook geen idee heb of het inmiddels wel of niet gepatched is. Ik ben er in ieder geval wel mijn interesse een beetje in kwijt. Laat me hopen dat de Diablo 2 Remaster beter in elkaar steekt.

Een echt nieuw deel zou wat mij betreft wel mogen. Maar of er dat ooit van komt is nog maar de vraag. (of althans - ik zie het er de komende jaren in ieder geval niet echt van komen).