Shining Resonance (2014)

Alternatieve titel: Shining Resonance Refrain

PlayStation 3 / PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Switch / PC

Ontwikkeld door Media.Vision
Uitgegeven door Sega

Het verhaal speelt zich af op een eeuwenoud continent, in het land Alfheim, ook wel bekend als het "Land van God". Vroeger leefde er vele draken in Alfheim, maar deze zijn reeds allemaal uitgestorven. Echter, één draak wist te overleven. Zijn naam is "Kouryuu Irvan". Hij is nu het doelwit van velen. Onbesuisde avonturiers en drakendoders hebben het op Kouryuu Irvan gemunt. Maar er zijn ook mensen die de draak willen beschermen, zij strijden tegen het onrecht onder de naam de "Dragon Instrumentalists".