Lara Croft and the Temple of Osiris (2014)

PC / PlayStation 4 / Xbox One

Ontwikkeld door Crystal Dynamics
Uitgegeven door Square Enix

Lara Croft reist af naar Egypte, en moet daar tegen haar zin samenwerken met één van haar rivalen, de schattenjager Carter Bell. Ze moeten het opnemen tegen de kwaadaardige god Set. Om deze te verslaan zijn ze genoodzaakt om de hulp in te roepen van twee verbannen goden: Horus en Isis.

avatar van Hadouken
Ik heb begrepen dat dit tot vier spelers kan. Is het ook leuk met 'slechts' twee? Of mis je dan bepaalde stukken in de game die alleen gangbaar zijn voor groepen van vier?

avatar van All Seeing Fish
Hadouken schreef:

Je kan de game in je eentje zonder enige moeite voor 100% uitspelen !

Wat ik heel erg raar vind is dat wanneer ik online ga en vervolgens weer verder wil gaan met mijn eigen game ik verder moet spelen in het spel van de host.
Ik heb dus 100%, ik ga online in het spel van de host die 45% heeft en vervolgens heb ik 45% in mijn eigen game

Het aantal trophies is erg mager op de Playstation 4 12 stuks in totaal, waarvan de hoogst haalbare goud "complete all challenges""helaas door bovengenoemde een te onoverzichtelijke en grote uitdaging voor één trophie.
Had het de Xbox One versie geweest dan had ik nog wel door willen spelen voor de laatste beloning, de Xbox One versie van de game heeft maar liefst 40 achievements.

Het is een vermakelijke game maar ik zou de game pas digitaal iclusief de dlc aanschaffen onder de 12 euro!

avatar van Delloo
Speelt heerlijk weg. Heb de game als single player gespeeld. En dat is erg leuk. Replay van levels vond ik minder interessant. Echt een leuk tussendoortje voor de Tombraider fans, al haalt dit het bij lange na niet bij de echte Tombraider games zoals Rise of the Tombraider.
Een uur of 10 heb ik er toch wel over gedaan voordat ik de credits zag. Gespeeld als gratis Gold game voor de XBOX One.