Second Samurai (1993)

Alternatieve titel: The Second Samurai

Commodore Amiga / Sega Mega Drive/Genesis / PC / Nintendo Switch / PlayStation 4 / Xbox One
Action / Platform

Ontwikkeld door Vivid Image
Uitgegeven door Psygnosis en Piko

Het verhaal is een vervolg op "First Samurai", waarin de Demon King uiteindelijk weet te ontkomen, en terug in de tijd vlucht naar het eeuwenoude Japan. Onze held gaat hem opnieuw achterna. Het spel telt tien werelden welke zijn opgedeelt in meerdere sub-levels. Ieder level eindigt met een eindbaasgevecht. Net zoals in de eerste game begin je een level zonder wapens. Doorheen het level kun je zwaarden, dolken en andere wapens oprapen.

avatar van FunkStarr
Toffe muziek en grappige eindbazen, had het spel vroeger zelf voor de Mega Drive.