Game Dev Story (2010)

Apple iOS / Android / Nintendo Switch / PlayStation 4
Simulation

Ontwikkeld door Kairosoft
Uitgegeven door Kairosoft

Begin je eigen video game-ontwikkelaar bedrijf, met als doel het maken hit titels en consoles. Neem personeel aan, regel de richting en snelheid van het ontwikkelingsproces, en maak gebruik van nieuwe voorwerpen en functies die beschikbaar worden. Naarmate de speler vordert en meer geld verdient, kan je je kantoor verbeteren en meer personeel aan nemen, en dus betere games maken.

Iemand die hier ervaring mee heeft? Ergens zegt me dit wel iets, zou hem wel op iOs aanschaffen, en niet het dubbele betalen voor identiek hetzelfde op de switch.

Ik denk dat Game Dev Tycoon (2013) leuker is Grovonion, tenzij je echt per se mobiel wil gamen.

Grovonion schreef:

Kan je volgende week meer vertellen, net aangeschaft voor Android voor tijdens vakantie, ga m op m'n telefoon spelen!

Grappig spel hoor..wel wat weinig parameters waardoor het wat makkelijk is...maarree onbetaalbaar was het moment dat MILF Hunter X, een action adventure met als thema hunting, van mijn bedrijf "Meter Games" uitgeroepen werd tot Game of the Year

3,5*ook voor alle woordspelingen en omdat het losjes de echte console-tijdlijn hanteert!

Edit: nog even doorgespeeld maar vanaf yr12 gebeurt er niets meer....geen nieuwe console introducties, geen nieuwe elementen, geen gebeurtenissen, niets....dit icm lage moeilijkheidsgraad maakt dat dit spel voor niemand.langer dan 5 uur leuk is denk ik. Cijfer naar 3* bijgesteld.