Game Dev Story (2010)

Apple iOS / Android / Nintendo Switch
Simulation

Ontwikkeld door Kairosoft
Uitgegeven door Kairosoft

Begin je eigen video game-ontwikkelaar bedrijf, met als doel het maken hit titels en consoles. Neem personeel aan, regel de richting en snelheid van het ontwikkelingsproces, en maak gebruik van nieuwe voorwerpen en functies die beschikbaar worden. Naarmate de speler vordert en meer geld verdient, kan je je kantoor verbeteren en meer personeel aan nemen, en dus betere games maken.

Iemand die hier ervaring mee heeft? Ergens zegt me dit wel iets, zou hem wel op iOs aanschaffen, en niet het dubbele betalen voor identiek hetzelfde op de switch.

Ik denk dat Game Dev Tycoon (2013) leuker is Grovonion, tenzij je echt per se mobiel wil gamen.