The Legend of Zelda: A Link to the Past & Four Swords (2002)

Alternatieve titel: Zelda no Densetsu: Kamigami no Triforce & Yotsu no Tsurugi

Game Boy Advance

Ontwikkeld door Nintendo en Capcom

In Four Swords wordt prinses Zelda gekidnapt door Vaati, met als doel van Zelda zijn bruid te maken. Link moet gebruik maken van het legendarische Four Sword, een magisch zwaard dat de gebruiker ervan in vier klonen van zichzelf split, om Vaati op te sporen en te verslaan. Daarnaast is er ook een vernieuwde versie van A Link to the Past aanwezig. Deze is grafisch vernieuwd en er zijn voice samples toegevoegd. Ook is is er een extra dungeon, namelijk The Palace of the Four Sword. Deze dungeon kun je unlocken door Four Swords uit te spelen.

avatar van drezic
Even voor de duidelijkheid: is four swords een compleet andere Zelda als ALTTP?

Muffinhead
ja, het is een multiplayer zelda game. met apart verhaal, andere graphics etc

erg leuk om met vrienden te doen trouwens

avatar van drezic
en single player?

avatar van Princess Piranha
Muffinhead schreef:
erg leuk om met vrienden te doen trouwens

Ja, behalve als de ander het veel beter kan dan jij XD

Ik vond dit spel een tijd verspilling! Er was niks aan en ik snapte niks van de game.

avatar van Starmaster501
Ik had eze gekocht en kon niet opslaan in a link to the past. ik moest hem altijd op sleep ofzo zetten. als ik hem uitdeed ging die save ook weg :S

spelfreak
ik heb hem nu laats ook gekocht en kan niet saven oplossing?