Farming Simulator 15 (2014)

PC / PlayStation 4 / PlayStation 3 / Xbox One
Simulation
single player / online

Ontwikkeld door Giants
Uitgegeven door Focus

Je runt je eigen boerderij. Verdien geld door gewassen te telen of vee te houden, en koop nieuwe machines om sneller en meer geld te verdienen. Beheer je boerderij in een grote open wereld. Door inwoners met missies te helpen kun je diverse beloningen verdienen. Een nieuwe activiteit in dit deel is het opzetten van een houtzagerij. Hiervoor dien je een stuk bos te beheren en de juiste machines aan te schaffen. Alle machines zijn replica's van echte merken zoals Case IH, Deutz-Fahr en Lamborghini. In de uitgebreide online modus kun je met tien spelers één boerderij beheren.

nuf
Kan iemand me uitleggen waarom je dit speelt? Het is gewoon... farming.. Wat maakt het leuk?

avatar van Princess Piranha
Misschien dat mensen het rustgevend vinden... ofzo... Ik heb eigenlijk ook geen idee.