Boom Beach (2014)

Strategy
online

Ontwikkeld door Supercell
Uitgegeven door Supercell

Boom Beach is een strategische online game. Je moet de basis van andere spelers, of van computer gestuurde tegenstanders, veroveren. Daarnaast dien je je eigen basis uit te bouwen en te beschermen tegen aanvallen van tegenstanders.

avatar van Q jones
Wat is dit toch een verslavend spel. Jaren geleden mee gestopt torn ik alles max leven had. En nu door mijn zoontje weer begonnen. Echt geweldig. Mocht er nog iemand willen joinen in onze club. Let me know