Clash of Clans (2012)

Strategy
online

Ontwikkeld door Supercell
Uitgegeven door Supercell

Clash of Clans is een online multiplayer game waarin spelers een community opbouwen, troepen trainen en andere spelers aanvallen om goud en elixer te verdienen. Hiermee kun je verdedigingswerken bouwen om je basis te beschermen tegen andere spelers.

avatar van Cool Gamers
cool

avatar van MrPunk
Het nadeel aan al die mobiele games, zijn de in-app purchases. Al snel duurt het upgraden van gebouwen erg lang, waardoor het verleidelijk is gems te kopen. Uiteraard is dat niet mijn stijl van gamen, dus wacht ik de tijd af. Hierdoor begint het al snel te vervelen. Dit is hetzelfde geval voor mij bij de andere game van Supercell: Hay Day (Boom Beach en Clash Royale leken me niet de moeite waard om uit te proberen, hier geef ik geen oordeel over).

Verder is de game erg leuk en origineel, maar als je geen clan kon oprichten of joinen, was het voor mij een bagger spelletje geweest.