Joint Operations: Typhoon Rising (2004)

multi player / online

Ontwikkeld door NovaLogic
Uitgegeven door NovaLogic

In Indonesië zijn rebellen losgeslagen en ze hebben alle regio's volledig in de hand. Vanuit de Verenigde Naties worden uit allerlei landen troepen gestuurd om Indonesië weer terug te geven aan de bevolking. Jij maakt als speler onderdeel uit van het vredesfront, en van jou wordt verwacht dat je alle vijandige troepen elimineert, en hierbij de bevolking zoveel mogelijk spaart. In het spel heb je de beschikking over alle mogelijke (leger)voertuigen van tanks tot crossmotoren en helikopters welke allemaal te besturen zijn door de speler zelf.

avatar van hitman
super vet spel en veel vrijheid.

4,5 ster

avatar van Deftones_JP
Heb ik op clanbasis gespeel deze game, was fantastisch! Was de eerste keer dat een game op dergelijke schaal online ging naar mijn idee. Bovendien waren de voertuigen veel minder nadrukkelijk aanwezig dan bij battlefield.

avatar van Tha Luz
Best een leuke game,graphics waren ook nog erg goed.Ik deed echter vooral co-oop omdat je in de andere games vooral geteamkilled werd wat erg vervelend begon te worden:)
3.5

leuker dan Battlefield Vietnam (dat tegelijk uitkwam en in die tijd was er een kleine rivaliteit tussen die twee games). Heel grote levels die speelbaar zijn 128 (!) man!!

gamelord
Leuke game...moest wel lang updaten voordat ik online kon. Kan wel merken dat ik nooit online doe shooteren, moet nog veel leren over deze game...heb na 4 potjes pas.....11 kills!! XD

Maar met deze game zal ik me wel nog lang vermaken en oefenen wordt nu wat makkelijker met die Operations update-pack. verbreid gelukkig het offline gedeelte wat. Kan ik even goed oefenen en kreeg het advies om het met een controller te gamen....dus gaan we op de pc voor het eerst een FPS met controller doen.