Pure Pool (2014)

PC / PlayStation 4 / Xbox One
Sports

Ontwikkeld door VooFoo
Uitgegeven door Ripstone

Haal de poolhall in huis. Leg de ballen klaar in de fotorealistische omgeving, stoot af en groei uit tot een ware poollegende. Perfectioneer je skills tegen computertegenstanders of je vrienden. En als je vrienden even pauze hebben, kan Pure Pool hun speelstijl imiteren zodat je altijd weer een potje kunt spelen.

waanzinnig lekker.
eindelijk internet en gelijk dit spel via psn aangeschaft.
wat een heerlijke graphics waar je mond van open valt.
wat een pracht en praal is de ps4 toch.

avatar van Duke Nukem
Ik heb bij dit spel ook het Snooker pakket gekocht. Het is moeilijk om online spelers van je eigen niveau te vinden, meestal zijn het doorwinterde spelers die je zo van tafel spelen. Je kunt ook met twee op één console spelen in een snookerclub/taverne (inclusief bandje, bar en het geroezemoes van de klanten), maar je kunt niet deelnemen aan een fictieve wedstrijd in een bekende snooker arena zoals in de oude snookergames. Ook kun je geen spelletje spelen tegen een AI bestuurde Ronnie O'Sullivan of Stephen Hendry. In dit biljartspel gebruik je niet de X-knop om een stoot te nemen, maar wel de rechterhendel op de controller (op de PS4). De tafel en ballen zien er mooi uit. Het geluid van de ballen die in de pockets vallen kon echter beter, het klinkt wat te licht. De muziek op de achtergrond stoort voor mij, maar je kunt de volume wijzigen of helemaal 'muten'. Ook het lawaaierige publiek op de achtergrond kun je hiermee gelukkig uitschakelen.