Back to Bed (2014)

Macintosh / PC / Apple iOS / Android / PlayStation 3 / PlayStation 4 / PlayStation Vita / Nintendo Switch
Puzzle

Ontwikkeld door Bedtime Digital
Uitgegeven door Bedtime Digital

Bob heeft de ongelukkige gewoonte om tijdens zijn werk - op een grijs en saai kantoor - in slaap te vallen. Zodoende slaapwandelt hij met regelmaat de "grote stad" in, met alle gevaren van dien. Gelukkig heeft Bob een beschermengel genaamd Subob, welke hem voor alle stadse gevaren moet behoeden.

avatar van patenpac
Ik heb nog geen gameplay footage gezien, maar ik moet al wem toegeven dat de kaft me erg aanspreekt.