TrackMania Nations (2006)

Alternatieve titels: TM Nations | TrackMania Nations: Electronic Sports World Cup

Ontwikkeld door Nadeo
Uitgegeven door Nadeo

TrackMania Nations is een speciale versie van TrackMania die is ontwikkeld voor de Electronic Sports World Cup. Het spel kent honderd single player missies en een zeer uitgebreid multiplayer gedeelte. Vertegenwoordig je eigen land en race online tegen spelers uit alle delen van de wereld.

avatar van JonnieBrasco
Mijn grootste verslaving van deze eeuw. Nu al meer dan een half jaar bewust niet meer op mijn pc staan. Maar het is het geweldigste dat me ooit is overkomen op computergebied. 5,0*

Inderdaad een erg goeie Game! Ook op de Multyplayer Modes is dit spel goed toegankelijk! 4*.

avatar van Foetsj_NL
Ik heb dit spel denk ik anderhalf jaar fanatiek ( 5 uur per dag ) gespeeld. Onwijs goed, voor een gratis game. Ontzettend mooie graphics als je hem op zijn allerhoogst zet, simpele arcade besturing wat het ook zo leuk maakt. Multiplayer is goed, met leaderboards voor de competitie.

Beste Ranks :

World - 328
NL - 21

Een aanrader ! Zeker omdat hij gratis is !

4,5 *

avatar van scarab3905
heel verslavend en lekker simpel.
heb eigenlijk maar 1 hand nodig voor de game, dus je kan lekker onderuit zakken en racen maar.

ook mooi dat ie gratis is natuurlijk.

leuk om op je pc te hebben.

*4 sterren*

Relax
Ik heb een ongelovelijke hekel aan deze game.. steeds van de baan af en opnieuw.. mensen die je bedreigen en grote bek hebben.. saai.

avatar van Foetsj_NL
Ik heb gelukkig alleen maar vrienden gemaakt ..

avatar van Timmy757
Vet spel .

Ideaal tegen verveling op stage .

4*.

avatar van Quaest
Dit spel word misschien binnenkort niet meer verkrijgbaar.. Want Trackmania Forever is nu populair. Dus Nadeo heeft dat niks meer aan.

Lijkt me sterk want deze versie van t spel is gratis te downloaden dus de komende jaren nog wel verkrijgbaar. En je kan er tegen mensen met TMNF spelen dus de kans dat dat gebeurd is erg klein, zeker voorlopig.

avatar van Tha Luz
Wel erg leuk maar ik vond het eigenlijk heel erg makkelijk.
3.5

avatar van N811