Just Dance 2015 (2014)

Nintendo Wii / Nintendo Wii U / PlayStation 3 / PlayStation 4 / Xbox 360 / Xbox One
Music / Party

Ontwikkeld door Ubisoft
Uitgegeven door Ubisoft

Volg de bewegingen van de on-screen danser om een zo hoog mogelijke score te behalen. Nieuw is de "Community Remix" modus, waarin je kunt dansen op nummers door het volgen van bewegingen van andere spelers in plaats van de on-screen danser. Andere spelmodi zoals "World Dancefloor" en "Autodance" keren terug. Het spel bevat meer dan 40 nummers van onder andere Pharrell Williams, Ellie Goulding en John Newman.