Axiom Verge (2015)

Macintosh / Nintendo Wii U / PC / PlayStation 4 / PlayStation Vita / Xbox One / Nintendo Switch
Action / Platform

Ontwikkeld door Tom Happ
Uitgegeven door Tom Happ

Wanneer een wetenschapper wakker wordt na een faliekant mislukt experiment, lijkt alles anders geworden. De wereld waarin hij ontwaakt, lijkt vreemd, kapot en vol glitches. Hij realiseert zich al snel dat deze onvolmaaktheden de sleutel tot zijn ontsnapping zijn. Verken negen uitgestrekte verbonden regio's, ontdek de bewoners van deze surrealistische wereld en gebruik krachtige glitches om geheime plekken te bereiken. Ontdek onderweg 60 verborgen items en de oorzaak van je bizarre ongeluk.

Contra vs Metroid

Een heerlijk science fiction aktie spel die erg lekker weg speelt.
Het geluid is uitstekend en de besturing is erg soepel.
De wapens voelen ook goed aan en zijn soms echt over de top (Contra stijl).
De eind bazen, beelden en omgevingen zien er futuristisch uit, veel meer dan in Metroid.
Het valt me wel op dat er soms wat storing in het beeld zit maar daar kijk ik door heen..
Kortom een aanrader.