Chasm (2014)

Macintosh / PC / PlayStation 4 / PlayStation Vita / Nintendo Switch
Action / Platform

Ontwikkeld door Discord
Uitgegeven door Discord en Leadman

Als het verdacht stil wordt in een mijnwerkersgehucht, wordt de jonge soldaat Daltyn op onderzoek uitgestuurd. Als hij aankomt in het afgelegen bergdorpje Karthas, ontdekt hij dat de mijnwerkers onder de grond worden gehouden door paranormale krachten. Jij moet afdalen om de oorzaak van de verstoringen te zoeken.

Niemand dit gespeeld? Ziet er tof uit en ik zie toevallig net dat er een fysieke Vita versie is te pre-orderen:

Hmmm tempting...

Nope. Wel op mijn lijstje om aan te schaffen in een eshop sale though...maar nog niet zelf gespeeld.

Eindelijk weer es tijd genomen voor de Vita dit weekend en heb deze game gisteren en vandaag een paar uurtjes gespeeld. Erg fijne metroidvania en 2D pixelart. Ik ga dit zeker nog meer spelen dit weekend, aanrader!