Spider-Man and Venom: Maximum Carnage (1994)

Alternatieve titel: Maximum Carnage

Sega Mega Drive/Genesis / Super NES

Ontwikkeld door Software Creations
Uitgegeven door LJN en Acclaim

Nadat de gestoorde Carnage uit de gevangenis weet te ontsnappen, weet hij meteen veel chaos aan te richten. Als speler moet jij als Spider-Man of Venom de strijd aangaan met de gevaarlijke Carnage en zijn handlangers. In je strijd krijg je ook nog steun van andere 'superhelden' als Captain America, Black Cat, Iron Fist, Cloak and Dagger, Deathlok, Morbius en Firestar.

Nog nooit van deze Game gehoord, hij lijkt me wel hééél leuk!

avatar van Ravenstein
Deze had ik in de tijd op de Megadrive en het was inderdaad een erg leuke game.
Een beat'em up in het straatje van Streets of Rage als ik het me goed herinner.

avatar van Evil Eye
Ik haat het als helden en schurken gaan samenwerken. Zó kinderachtig en cliché. Soms kan het wel, maar Spidey en Venom? Venom is daar veels te evil voor.

avatar van Barcel
Evil Eye schreef:
Ik haat het als helden en schurken gaan samenwerken. Zó kinderachtig en cliché.

Daar sluit ik me helemaal bij aan.

avatar van PC.ENGINE.FAN
Aargh LJN én Acclaim samen, je grootste nachtmerrie. Dat het nog een beetje te spelen was is mij een raadsel. Waarom ze ook nog een Seperation Anxiety hebben gemaakt die er bijna hetzelfde uitziet met smallere sprites is een nog groter mysterie! Op zich best lekker om de eerst paar vijanden hard in hun gezichten te timmeren..maar dan kom je tot de conclusie dat het hele spel vol zit met telkens 3 dezelfde vijanden in palette swaps -_-; Seperation Anxiety kon je dus wel met 2 spelers samen spelen, maar waarschijnlijk was die niet in Europa te krijgen om de kwaadaardige titel.