Groove City (2014)

Alternatieve titel: Electronic Super Joy Groove City

PC / Macintosh

Ontwikkeld door Yazar
Uitgegeven door Yazar

Groove City is een mini-vervolg op Electronic Super Joy. Een gigantische Robot Stripper (JoJo) heeft Groove City vernield. Ze is woedend omdat Dr. Swinger haar Laser-Tepels heeft gestolen. Help JoJo om haar Laser-Tepels terug te krijgen en verhinder de kwaadaardige plannen van Dr. Swinger met de hulp van de Super Sexy Paus Boris.

avatar van Animosh
Leuk!

Ik heb dit meteen na de DLC van Electronic Super Joy ("Hot Sticky Mess") gespeeld, en dit is gelukkig in vrijwel alle opzichten beter. De levelopbouw is beter, het heeft nieuwe muziek (waardoor het frisser aanvoelt), het wordt nooit frustrerend en mazzel speelt een minieme rol. Het introduceert bovendien een aantal nieuwe concepten (witte en zwarte sterren die je kunt verzamelen ihb), die me goed bevielen.

Als je Electronic Super Joy goed vond zal dit je kortom ook bevallen. Het is alleen érg kort (in 75 minuten heb ik alle levels twee keer gespeeld) en aan de makkelijke kant. In de toekomst wordt dit spel als het goed is aangevuld met meer levels, maar vooralsnog is het echt te kort. 3.75*