Sam & Max Episode 2: Situation: Comedy (2006)

Nintendo Wii / PC / Xbox 360

Ontwikkeld door Telltale
Uitgegeven door GameTap

De tweede episode van het eerste Sam & Max-seizoen gaat over talkshowpresentatrice Myra Stump. Myra is helemaal doorgedraaid. Sam en Max gaan naar de studio van WARP TV om uit te zoeken waarom ze haar publiek gijzelt. Op de set komen bij Myra is echter niet zo eenvoudig. De Freelance Police moet eerst laten zien dat ze hun 15 minuutjes in de spotlight waardig zijn.

Weer een leuk vervolg op de eerste episode. Veel dezelfde omgevingen en humor, maar dan net wat anders

Ja leuk, 'Cooking without Looking'.

avatar van A.V
A.V
Heey I'm Hugh Bliss *Bling*

Natan85
Erg leuke episode, de verschillende TV-series zorgen voor veel diversiteit. Verhaal is ronduit hilarisch te noemen en het script is weer van hoge kwaliteit. Jammer dat er een aantal one-liners worden gebruikt die al in episode 1 zaten, maar erg vervelend is dat niet. Er zijn genoeg nieuwe om je zoet te houden. Leuk dat ze de set van Bone erin hebben verwerkt, en een grap over hun eigen serie maken Ook Bosco heeft weer een ''geniale'' vermomming en natuurlijk ''Who isn't gonna be A millionaire''

avatar van Deftones_JP
Ik ben nu halverwege maar het is echt fantastisch! Het is sowieso een graadje moeilijker dan het eerste deel (wat meer trial and error) maar de humor is een stuk beter. Prima deel tot nu toe.

Natan85
Inderdaad, deze episode is iets meer trial and error, desalnietemin erg leuk. Vertel vooral wat je van Reality 2.0 vind, wanneer je deze uit hebt. M'n persoonlijke favoriet, echt geniaal!