Uncharted 4: A Thief's End (2016)

PlayStation 4 / PlayStation 5 / PC

Ontwikkeld door Naughty Dog
Uitgegeven door Sony

Enkele jaren na de gebeurtenissen in Drake's Deception begint Nathan Drake, die gestopt was met schattenjagen, aan een nieuw avontuur. Op deze reis gaat Nathan op onderzoek naar een historisch complot omtrent een legendarische piratenschat. Het is zijn grootste avontuur tot nu toe dat zijn fysieke en morele limieten gaat testen.

• vanaf vrijdag 28 januari te koop voor de PlayStation 5
  • nummer 77 in de top 250

Fonzzz002 (crew)
PC gamers die interesse hebben maar geen Playstation willen aanschaffen: deze (+ Lost Legacy) komt in 2022 ook naar de PC!

Fonzzz002 schreef:

En in PS Store alleen nog als bundel ook...ik heb 4 al gespeeld en wil Lost Legacy los hehe...beetje anti-consumer dit

gewoon effe op disc kopen, toch? Lost legacy was lange tijd makkelijk onder 10€ te vinden.

blijft natuurlijk de vraag waarom ze het niet gewoon los te koop laten, die paar bytes plaats zullen allicht niemand pijn doen.

Grovonion schreef:

Yea heb n ps5 digital edition

ow funk! gij zijt dus die ene bezitter van de digital edition!

Yup, ding wordt n collectors item