Forza Horizon 2 (2014)

Xbox 360 / Xbox One
Racing

Ontwikkeld door Sumo, Playground en Turn 10
Uitgegeven door Microsoft

Race door een dynamische open-wereld in één van de meer dan 200 beschikbare auto's. je hebt de keuze uit een groot assortiment aan verschillende voertuigen; van razendsnelle supercars, tot musclecars en offroad voertuigen. De engine levert een volledige dag en nachtcyclus af, met diverse weer effecten. Wissel direct tussen solo en online multiplayer. Samen met je vrienden kun je door het weidse landschap racen, het tegen elkaar opnemen in races, of coöperatieve uitdagingen aangaan.

Net even de demo gespeeld op xbox one. Bloedje mooi, wellicht toch maar aanschaffen

De eerste game waarvoor kinect echt meerwaarde heeft imo.

Heerlijk om je navigatie met voice aan te sturen en het werkt

Forza Horizon 2 heb ik nog niet, maar er is nu wel een gratis expansion versie ivm de nieuwe film Furious 7:
Forza Horizon 2 Presents Fast & Furious ? At No Charge for a Limited Time! - news.xbox.com

Tot 10 april gratis te downloaden, daarna kost het een tientje. Download je hem nu dan kan je hem voor altijd gratis spelen. Forza Horizon 2 heb je dus voor deze expansion niet nodig. De game heeft ook zijn eigen verhaal en achievements. Wellicht verdient het ook wel een aparte toevoeging op deze site.