The Samaritan Paradox (2014)

Ontwikkeld door Faravid
Uitgegeven door Screen 7

Een schrijver is overleden. Zijn dochter zoekt de hulp bij Ord Salamon, om zijn laatste geheime roman te vinden. Tijdens het zoeken, zullen er echter vele vragen komen. Heeft haar vader echt zelfmoord gepleegd? Waar gaat de geheime roman over? En wat is er gaande op het eiland Fardo? Kraak codes, ontcijfer geheimen en ontrafel deze mysteries.

AvMerode
Best intelligente point and click adventure. Heeft je aandacht wel echt nodig.
Het is zo te noemen geen quick-to-play point and clicker.
Ben er lang mee bezig geweest en nog niet uitgespeeld. Maar hij is erg goed en innoverend.
Las dat ie bijna 10 uren duurt, dus dat is aardig lang voor een indie point and clicker.
Weer een lekkere AGS game van hoog niveau. Heb zelf de gog.com versie.