Brandish: The Dark Revenant (2009)

PlayStation Portable / PlayStation Vita

Ontwikkeld door Nihon Falcom
Uitgegeven door Nihon Falcom en XSEED

In deze dungeon crawler moet je met zwaardvechter Ares Toraernos door en dungeon van veertig verdiepingen heen zien te komen. Het doel is om te ontsnappen uit dit labyrint. Maar dit wordt bemoeilijkt door de hoeveelheid monsters, puzzels en vallen welke op iedere verdieping aanwezig zijn. Ondertussen zal Ares ook enkele malen oog in oog komen te staan met zijn aartsrivaal, de voluptueuze Dela Delon.