Valiant Hearts: The Great War (2014)

Alternatieve titel: Soldats Inconnus : Mémoires de la Grande Guerre

PC / PlayStation 3 / PlayStation 4 / Xbox 360 / Xbox One / Nintendo Switch
Adventure / Puzzle

Ontwikkeld door Ubisoft
Uitgegeven door Ubisoft

Valiant Hearts: The Great War vertelt een verhaal over vier mensen (en hun honden) wiens lot met elkaar verbonden is, en over gebroken liefde in een gebroken wereld. Duik in een in 2D geanimeerd avontuur in de stijl van een stripboek dat verkenning, actie en puzzels met elkaar combineert in de setting van de Eerste Wereldoorlog.