The Simpsons Game (2007)

Nintendo DS / Nintendo Wii / PlayStation 2 / PlayStation 3 / PlayStation Portable / Xbox 360

Ontwikkeld door Electronic Arts

De familie der families zal hun eigen Springfield en de rest van de wereld van de toenemende chaos moeten redden. We hebben het hier natuurlijk over The Simpsons. De volledige cast van stemacteurs is zelf uitgerukt om het spel van origineel geluid te voorzien.

avatar van sandesh
Ik heb dit spel pas afgelopen zomer gekocht en in het begin leek het echt helemaal niks, maar dat zou wel komen omdat ik de eerste missie niet echt leuk vind.

Maar naarmate ik het spel meer ging spelen, betrapte ik mezelf er op dat ik er al lichtelijk verslaafd aan was geraakt het steeds vaker speelde. Bleek dus toch een top game te zijn.

joeri592
ps3me schreef:
ik heb de demo gespeeld en vond er helemaal niks aan, kan aan de demo liggen maar ik stem dus een 1, vond het niet leuk

dat komt omdat de demo het eerste level doet, en die is inderdaad een van de mindere levels dat lees je ook vaker bij de reacties, je moet de echte game is spelen, want het is wel degelijk leuk!

joeri592
woo, ik zat ff te kijken, amar dit spel komt volgend jaar in de top 250!!!!echt niet verwacht van the simpsons game!!!

avatar van gamefreakske
leuk spel

avatar van nickflie
het is een leuk spel alleen het enige nadeel is de camera

mijn cijfer is een 4

avatar van .C.J.
echt vet spel

avatar van wiiplayer
Ontzettend gejat van GTA maar dan met veel minder mogelijkheden en leuker speelpersonages. Lekkere Gameplay.

Remi
Wat is er gejat dan?

avatar van wiiplayer
Nou ja, gejat is eigenlijk een verkeerd woord. Je loopt met Homer, als ik me niet vergis kan je ook gewoon rijden en je kan politie achter je aankrijgen doormiddel van sterren. Ik kreeg een GTA gevoel. Maar gejat is het niet.

avatar van JanVR
wiiplayer schreef:

Volgens mij heb je het over 'The Simpsons : hit and run'...

avatar van gamer for life
geweldige game, beter dan vorige simpsons games , behalve dan simpsons hit and run . goede game met ook een redelijke lange lengte . alleen de camera kon soms wel voor grootte problemen zorgen . als de camera nu beter was , was de game perfect . daarom maar een 4

Toch al eventjes gespeeld op de PSP maar wat een ongelofelijk matige rotzooi is het eigenlijk. Ik weet niet hoe het is op andere consoles maar de camera is je ergste nachtmerrie. Hier ga ik het spel echt zwaar op afrekenen want soms is het gewoon onspeelbaar. Verder is het lelijk en buggy. Moet maar eens zien of ik het nog eens oppak...

avatar van wiiplayer
Jep, ik verwarde hem met Hit and Run.

heel goed spel
maar nu moet ik jimbo pakken
weet iemand hoe dat moet ?
alvast bedankt

avatar van yoshi
ik kijk regelmatig naar the simpsons en vind dat ook cool en dan kwam er een game uit dus ik dacht kopen! dan ben ik het gaan kopen en het is echt mooi cool leuk aleen ben ik bijna uigespeeld zit vast in een level

avatar van Donkerwoud
Ze hadden hier iets meer ontwikkeltijd voor moeten nemen, want nu zijn er teveel frustrerende issues in de gameplay ingeslopen. Ik noem dan de horkerige bewegingen van de karakters, een camera die niet altijd even soepel meewerkt en een nogal genadeloze afstraffing als je van een platform afdondert. Toch wel knap dat zo'n matige game alleen maar de top weet te halen omdat het The Simpsons in de hoofdrol heeft. Het moet gezegd worden dat de game zeker humor heeft en er had echt een grandioze game ingezeten, maar de afwerking is te frustrerend slecht.

avatar van patenpac
1,5
Zeker een spel voor de jonge gamertjes onder ons maar mij heeft het helemaal niet lang bezig gehouden. Ik had het spel gekocht voor de humor en die is er maar wordt stilletjes aan niet meer grappig door de vrij frusterende missies.

avatar van roman123
Deze is toch ook op de 360 uitgekomen? kan hem echt nergens vinden!

avatar van creepy_one
wiiplayer schreef:

je kan ook lopen en stelen en politie achter je aan krijgen bij wheelman (2010)
dat hebben ze heus niet nageaapt

avatar van Duke Nukem
Donkerwoud schreef:

Eens, de camera positie en ook de matige besturing maken van The Simpsons Game een matig spel. Wel leuk dat je samen op één console co-op kunt spelen!