The Simpsons Game (2007)

Nintendo DS / Nintendo Wii / PlayStation 2 / PlayStation 3 / PlayStation Portable / Xbox 360

Ontwikkeld door Electronic Arts
Uitgegeven door Electronic Arts

De familie der families zal hun eigen Springfield en de rest van de wereld van de toenemende chaos moeten redden. We hebben het hier natuurlijk over The Simpsons. De volledige cast van stemacteurs is zelf uitgerukt om het spel van origineel geluid te voorzien.

klik voor de trailer.
Als een fan van de serie kijk ik hier wel naar uit.

Zijn er nog meer mensen? of denken jullie dat het niks gaat worden? (ben benieuwd)

avatar van JohnWilliams
Kijk er wel naar uit alleen moet ik wat langer wachten ik wil hem namelijk op de DS hebben niet op De Wii en XBOX 360. Ik kijk er zeker naar uit heb de trailer gekeken kArIzMA_TuRk hij is erg leuk! Vooral dat je alle personen kan besturen!

avatar van Hadouken
Wordt er niet warm of koud van. Ik kijk wel erg uit naar de film.

Hadouken schreef:
Wordt er niet warm of koud van. Ik kijk wel erg uit naar de film.

De Game & de Film worden toppers, daar ben ik overtuigd van!

avatar van Jorge-E

Jorge-E schreef:
Is dat de cover.
Nee, zodra de echte cover ergens te vinden is beloof ik jouw dat ik het zo snel mogelijk ga wijzigen.

avatar van der meister
Ik denk dat dit spel zoals de meeste games gebasseerd op een film/ cartoon dik zal tegenvallen. Maar als ik er positieve reacties op hoor zal ik hem toch misschien aanschaffen.

avatar van JohnWilliams
Hij lijkt me wel de moeite waard, maar dat weet je natuurlijk pas wanneer je de Game gespeeld hebt.

avatar van Zuzuu
Zelfs games gebaseerd op een film (echte acteurs) bakken er meestal niets van, laat staan als je een game maakt gebaseerd op een cartoon.

avatar van JohnWilliams
Meestal zijn Videogames niet veel soeps kijk maar naar bijv. Fantastic Four & The Polar Express.

Jorge-E schreef:
kArIzMa_TuRk schreef:
Nou, zo gezegd, zo gedaan. Alsjeblieft.

avatar van Foetsj_NL
Het schijnt dat ze andere videogames flink in de zeik nemen. Onder andere Superman en Medal of Honor, wat de laatste natuurlijk niet verdient , maar gelukkig is het van EA zelf.
Matt Groening zal de eindbaas zijn

avatar van JohnWilliams
De Cover ziet er zo stukken beter uit Karizma! Goed werk.

avatar van Jordy
Leuke demo. Als er niet al 7 of 8 games uitkwamen die wil wil kopen de komende 2 maanden had ik 'm wel gewild. Misschien later een keer tweedehands.

avatar van Justinx
Jordy schreef:

Zo denk ik er ook over! De demo is leuk inderdaad, maar er komen wel verleidelijke (PS3) games onze kant op. En terecht natuurlijk

Toffe game; blijkt uit deze videorecensie: http://www.tasta.be/videos/recensies/watch/21

NicolasVH schreef:
Toffe game; blijkt uit deze videorecensie:
Maar heb jij het wel gespeeld?

avatar van Foetsj_NL
De releasedatum van de PSP en PS3 kloppen niet, zag hem gister al liggen bij de E-Plaza.

als je kijkt naar de trailers lijkt het toch een goede game...

Ik heb met heel veel plezier The Simpsons gespeelt.
Ik vondt het heel erg lekker spelen en het is ook goed uitgewerkt.
Alleen ik vondt de spel best wel kort.
4,.

avatar van Flammazine
het spel op zich is leuk en niet al te moeilijk,maar het plezier wordt danig verziekt door de slechte camera en de soms armtierige graphics.
Eigenlijk triest dat ze het in deze staat op de markt gesmeten hebben.

EA,shame on you!

Wij zijn dit spel nog steeds aan het spelen maar vind het zeer leuk.
Leuk zo wat zoeken wat je moet doen en nog grappige levels.
Echt goed spel
4 sterren

avatar van godlydevil7
Goed spel, hoewel het na een tijdje best wel saai wordt. De verhaallijn is wel best origineel, maar tegelijkertijd heel erg voorspelbaar. De camera vind ik echt niet goed (volgens mij zeggen ze zelfs ergens in het spel iets over die camera, maar dat weet ik niet meer zeker).

En toch heeft het wel iets... Ik weet dat het eigenlijk helemaal geen goed spel is, maar toch betrap ik mezelf er vrij vaak op dat ik het toch weer zit te spelen.

Een 4.

joeri592
ik heb nu 56% uitgespeeld en ik heb al die dingen, ik heb net jezus verslagen met dat dansen maar nu kan geen andere nieuwe levels meer halen terwijl ik nog ruim 40 %moet halen!Wat moet ik doen??

joeri592
iets te makkelijk en te kort als het langer was geweest had ik 4 sterren gegeven

avatar van JanVR
joeri592 schreef:

Je moet waarschijnlijk nog wat collectables verzamelen, of levels binnen een bepaalde tijd voltooien?

Ik vond dit een leuke game! af en toe een beetje zoeken. Het was wel gemakkelijk en snel uit. Leuk en origineel verhaal. Grappig hoe ze spot drijven met andere games! Het grote minpunt is de camera, dat wordt door god in het spel ook nog nagehaald...

avatar van Tha Luz
Was eerst nog een best leuk spel,maar voelde een beetje aan als een genepte mario..
Sommige filmpjes waren nog best wel leuk maar het voelde allemaal een beetje goedkoop aan.
3.0

avatar van mok
mok
ik wow hem al lang hebben nu heb ik hem gekocht en staat nr2
want hij is fijn zeker level 3 en level 1

avatar van ps3me
ik heb de demo gespeeld en vond er helemaal niks aan, kan aan de demo liggen maar ik stem dus een 1, vond het niet leuk

avatar van jaspertje3
Als je alleen de demo hebt gespeeld mag je geen stem uitdelen.
Derhalve is je stem verwijderd.