MotoGP14 (2014)

PC / PlayStation 3 / PlayStation 4 / PlayStation Vita / Xbox 360
Racing

Ontwikkeld door Milestone
Uitgegeven door Bigben

Race in de seizoenen 2013 en 2014, creëer je eigen coureur en sleutel aan je motor! MotoGP14 bevat alle officiële rijders, motoren, uitrustingen en circuits uit de seizoenen 2013 en 2014 van het MotoGP-wereldkampioenschap, aangevuld met enkele legendarische kampioenen! En natuurlijk zijn alle bekende speltypen weer aanwezig: Grand Prix, Championship, Time Attack, Real Events, MotoGP Sprint Season, Challenge the Champions en Split Battle. Speel alleen, in split-screen of neem het online op tegen andere coureurs.