Juiced 2: Hot Import Nights (2007)

Nintendo DS / PC / PlayStation 2 / PlayStation 3 / PlayStation Portable / Xbox 360
single player / multi player / online (verschilt per platform)

Ontwikkeld door Juice
Uitgegeven door THQ

In de racegame zitten 93 gelicenceerde auto’s, 10.000 gelicenceerde onderdelen en echte steden om doorheen te rijden. Zo kun je door Sydney, Rome, London, Parijs en San Francisco racen. Design je eigen character en kies uit circuit of drift racen.

Het 1ste deel vond ik niet super, maar ik ga dit 2de deel toch een eerlijke kans geven.

avatar van paulisdik
Wassup ! schreef:

Toch aardig van je

paulisdik schreef:

Toch aardig van je
Weet ik!

avatar van jaspertje3
Trailer op het Playstation 3 Network ziet er toch veelbelovend uit. Na het toch wat tegenvallende deel 1 ben ik stiekem toch wel benieuwd naar dit deel.

avatar van paulisdik
jaspertje3 schreef:

Deel 1 heb ik nooit gespeeld maar deze game lijkt me wel interessant.

avatar van Foetsj_NL
Laten we hopen dat deze game wat beter word dan de voorganger. 10.000 gelicenceerde onderdelen zijn er veel !

'Kies uit Circuit of Drift'

Geen Sprint of Drag? Jammer...

0,5
Ik geef het een voorlopige 2,5.
Het ziet er vrij goed uit.
Maar ik mis iets in dit spel.
Me verdere uitleg die komt nog!

Het spel bleek weer serieuze fouten te bevatten als zijn voorganger (PS2-review). Hopelijk zijn de andere versies ietwat beter, maar ik vrees er wel een beetje voor.

avatar van Artifact
Ik zag de reclame nog op tv, denk steeds dat het om Need for Speed gaat. En opzich moet ik dan niet vreemd opkijken, want nadat het hele tune gebeuren in Need for Speed een groot succes bleek, volgde de rest waaronder Juiced. In hoeveel NFS delen na Underground was het wel niet mogenlijk om van een blik een snelheidsduivel te maken. In dat deel was het nog interessant, maar na Underground 2 en vooral in Juiced was voor mij de lol eraf. Beetje herkauwen op dezelfde formule, identiteitsloos. Grafisch ook weinig imponerend. Dan toch maar liever Forza Motorsport of een Gran Turismo 5

avatar van jaspertje3
Vond de demo ronduit slecht, heeft me er niet toe gezet de game te gaan kopen.. Geef mij maar Pro Street

avatar van Foetsj_NL
Pro Street is inderdaad beter, maar ook niet mijn game. Ik hou totaal niet van gepimpte auto's enz. Geef mij maar Gran Turismo. Maar deze game slaat echt alles, dat driften is lachwekkend. Je hoeft zelf bijna niks te doen. Niet mijn game !

0,5
Heb deel 1 ook een paar dagen gespeeld, maar na deze gestart te hebben moest ik al janken van de graphics. En dan nog niet te beginnen over de extreem hoge systeemeisen:
P4p800 deluxe
P4 3.0HT @ 3.4Gig
2048MB DDR
Saphire X1950PRO 512MB

deze zijn recommended ik haal dit allemaal maar op laagste graphics wilt hij nog niet goed draaien? dus dit spel wordt zeker afgeschreven door mij, heb hem op een betere pc ook gespeeld waar hij wel op highest werkt maar nog zijn de graphics tragisch.
doe mij dan maar need for speed: pro street (die eigenlijk ook wel vrij snel gaat vervelen).
goeie Nieuwe pimp games zijn weer schaars.

matige gameplay, maar leuk verzonnen, de vrouwen maken de game tot een pluspuntje vooral die bij drift staat (voor de mensen die demo al hebben gespeeld)

Heeft iemand positieve elementen in Juiced 2: Hot Import Nights ondervonden? Juiced 2: Hot Import Nights zou ook toegankelijker zijn dan zijn voorganger, is dat waar? Ik ben aan het twijfelen om het spel aan te schaffen op de PlayStation 2, vandaar deze vragen.
Alvast bedankt!

avatar van Bahamut Zero
Ik heb de voorganger nooit gespeeld, maar moet wel zeggen dat dit spel me uitermate bevalt. Hij speelt sowieso beter dan NFS: Carbon. Ben inmiddels bij League 3 aanbeland. Maar vervelen doet hij niet echt. Graphics zijn erg mooi, rijstijl is (bij de meeste auto's) fijn. Tegenstanders zijn ook goed ingesteld. Hoe sneller jou auto, hoe sneller de concurrentie waardoor je eigenlijk altijd midden in de actie zit. En niet van die races hebt die je met 10-30 seconden voorsprong wint.

Geef hem 4* want ook de auto's zijn mooi te painten

Het spel was in reclame en vandaar deze vragen, Bahamut Zero.
Ik heb het spel nu al lang genoeg gespeeld en kan mijn mening nu ook hier delen, met jullie. Juiced 2: Hot Import Nights gaf mij erg vaak gemengde gevoelens, bij het spelen.
Het racen zelf voelt anders aan, dat was ook het geval bij de 1ste Juiced, bij dit spel wordt dat nogmaals verduidelijkt. Dit is geen Need for Speed, want deze reeks gaat niet bepaald om realisme, eerder voor het maximum aan spelplezier eruit te halen.
Dit spel dus niet en gaat voor realisme, alé, het is te zeggen.
De gevoeligheid bij het sturen, dat realistisch probeert over te komen, kan soms behoorlijk vervelend werken. Daardoor kom je soms in de naarste situaties terecht, die je ooit al gezien hebt in een racegame. Het rijden verloopt best vlot, enkel bij het draaien van bochten blijft het onwennig aanvoelen, versta mij niet verkeerd, na enige tijd heb je het best onder de knie, enkel duurt dat best lang, vele spelers zullen vrees ik tegen die tijd al afgehaakt zijn. Wat spijtig is, want het tunen van je wagens is behoorlijk uitgebreid, erg uitgebreid! Het tunen van wagens werkt bevredigend en weet vele creaties mogelijk te maken, wat leuk is en uiteindelijk ook nog niet snel verveelt! De graphics zijn degelijk, de locaties zijn afwisselend, maar missen oog qua detail, dat gevoel had ik ook bij de wagens en waren ook niet gestroomlijnd genoeg, naar mijn mening. De soundtrack is goed, behoorlijk veel nummers, die er vallen te beluisteren, terwijl je aan het racen bent in je zelfgecreërde racemonster.
Ik ben te spreken over Juiced 2: Hot Import Nights, er zijn enkele grote verbeteringen, maar spijtig genoeg maken die ook weer plaats voor enkele nieuwe problemen.
Als je die onder ogen kan zien, krijg je een degelijke racer voorgeschoteld!

Vind ik wel een goeie game, maar ik ben dan ook van NFS:underground overgestapt hierheen he ;D

Wassup ! schreef:
Alvast bedankt!

misschien heb je hem allang aangeschaft ik zou het doen

ik zweer het deze game is zoveel beter dan de 1e game:
1. de besturing is veel makkelijker
2. het tunen is veel uitgebreider
3. het menu ziet er veel beter uit
4. de graphics zien er goed uit
5. er ziet tenminste een soundtrack in want bij de 1e game was er geen 1 nummer
6. er zitten veel auto's in die je in bijv nfs niet kunt echt geweldig. weer is ander andere auto's (ook dat was in de 1e game)
7. ik vind persoonlijk het driften heel erg fijn

1 -punt
ik vind het irritant met het upgraden van een auto dat je dan moet racen om het beste van het beste te krijgen
de irritantste race vind ik dan dat je een veel betere auto moet verslaan
daar stoor ik me gewoon groen en geel aan

5 hele welverdiende *****
want als je ziet hoeveel vooruitgang dit spel heeft geboekt

avatar van creepy_one
alleen die vervloekte pc van mij krijgt bij elk spel dat ik speel wel eens een foutmelding zoals bij:
need for speed underground 2, need for speed undercover, juiced 1 en 2

Foetsj_NL schreef:

nou ja, altijd beter dan bij juiced 1. Dat was echt een slappe hap
ik vond het driften wel leuk gedaan

avatar van AdrievMer86
Geweldige arcade racer. Tijdens het spelen van de nieuwere cruis'n blast en Hot Wheels Unleashed dacht ik gelijk aan split/second en deze game op een gegeven moment.
Het driften is net zoals Need for speed Carbon die ik vroeger te vaak had gespeeld.
Ik had vandaag mijn x360 E uit de kast gehaald en had er een samsung SSD externe hdd op aangesloten voor betere performance.
De xbox one of series kan helaas niet alles afspelen qua 360 games.
Maar ik raad mensen nog steeds een x360 aan voor games die niet backward compatible zijn.
Koop er ook een externe ssd bij en voor 360 hoeft het maar 200-500 gb te zijn.
Ja deze Juice 2 loopt nog steeds geweldig en op x360 zie ik strakke graphics op mijn AOC monitor.
Het is geen 1080, al nog steeds goed ge-upscaled naar 1080p 1 of andere manier.
Microsoft wist het qua resolutie alijd beter aan te pakken. X360 ziet er vaak nog beter uit dan bepaalde switch games, en zelfs bepaalde ps4 games.
De gameplay van deze game is zo goed en het driften is extreem vermakelijk.